Hej, mitt vinterland!

Hej i vinterlandskapet!
Äntligen har vi fått snö och vinter. Fantastiskt! Hoppas att snön håller över helgen, då jag har lovat eleverna pulkaåkning på måndag. 
Lovet är slut och jag ska bara jobba vad jag hoppas blir ca 46 dagar till. Hur sjukt?! Att tiden kommer gå sååå fort, det tvivlar jag inte på. Snart har vi vår E hos oss ♥
 
Jag har tänkt att jag måste börja försöka äta inte mindre, men något nyttigare! Så det här har jag ätit till frukost nu några dagar. Banan tillsammans med grekisk yoghurt, blåbär och sedan valnötter och granola toppat med lite honung. Det är SÅ gott och jag känner att jag håller mig betydligt längre än med två mackor (hade jag egentligen redan kunnat lista ut, men ändå!) Måste försöka hitta andra alternativ till nyttigare och bättre frukost, så jag kan varva...
 
I veckan har det sett ut så här hemma hos oss. Jag älskar det! Hoppas att den stannar ett tag till. 

Nu ska Victor och jag ta lite fredagskväll. Hoppas ni får en trevlig helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0