Och så kom han, han som förändrade livet

Älskade älskade lilla Elis. Vad jag ska älska sönder dig ♥
 
Nu har vi haft vår lilla bebis hos oss i tre veckor och det känns fortfarande så overkligt och konstigt. På ett sätt känns det som att han alltid har varit här och det är så självklart att det skulle vara just Elis men på ett annat sätt så känns det så konstigt att han har varit i min mage i nästan nio månader och sedan komma ut som en perfekt liten människa med tio fingar, tio tår och ett litet hjärta som slår. Victor och jag har gjort ett grymt jobb. 
 
Jag kommer älska sönder den här lilla killen. Att han kom och förändrade mitt liv så mycket hade jag aldrig kunnat tänka mig. Tänk att han ska bo här nu och en dag kommer han kalla mig mamma och jag kommer vara den lyckligaste i världen. 
 
Nu ska jag titta på mitt lilla underverk som snart vill ha mat och sedan ska vi sova. Hoppas allt är bra med er. Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0