Like a dream

Från soliga Samos 2019. Saknar solen, värmen och att bara få vara med honom. Känns tråkigt att man inte kommer kunna åka på samma sätt längre, inte på länge i alla fall... 
 
Utanför fönstren slår våren ut... (trodde vi, men herregud vad det har regnat idag!) Vi somnade till regn och vaknade till regn. Igår åt vi pizza med Linus och funderade över varför vi inte längre är på fest på Valborg. Vi insåg kanske för det första att det just nu inte går med Covid-19 pandemin, men även att vi kanske börjar bli vuxna. Jag somnade i alla fall på soffan under filmens gång och vaknade när Linus åkte hem. 
Idag skulle vi ha varit och krattat löv hos Victors farmor och farfar, men eftersom regnet öste ner när vi vaknade imorse, blev det inställt. Vi har därför slöat i soffan denna 1:a maj. Jag satte mig och försökte plugga för en stund sedan och Victor fixar med köket. Inte långt kvar nu! Igår fogade han och jag är extremt nöjd med att vi tog ljus fog 😄
 
Ikväll har vi inget planerat och för min del, gör det ingenting. Imorgon blir det upp tidigt för att vara med en stund på crossbanan. Skönt med långhelg och att det "bara" är fredag idag. 
Lite uppdatering här från mig. Vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0