Helgerna går för fort!

Jag i fredags, när solen sken genom fönstret på morgonen innan jag åkte till jobbet.
 
Hörrni, vad fort en helg går?! Helt sjukt. 
I fredags när jag gick hem från jobbet kändes det så otroligt skönt med helg. Helgen gick dock så otroligt fort och vi har hunnit med både blomplantering, kalas, IKEA, crossbanan och fixa till på altanen. 
Idag är det måndag igen och jag är så glad över att det inte har spöregnat idag, haha. Det var inget roligt att gå upp idag på morgonen när det kändes som att klockan var två på natten. Hoppas det håller i sig 🙏
I veckan måste jag försöka plugga och göra powerpoint om österländska religioner. Haha, sååå taggad... Eller inte. Förhoppningsvis blir köket färdigt också! Nu ska jag kolla lite orienteringsgrejer till idrottslektionen imorgon. Ha det fint!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0