Glad påsk!

PÅSK 
Och äntligen lite lov! Känns hur skönt som helst att ha en veckas ledighet framför mig. I torsdags gjorde vi påskpyssel i skolan och tyvärr har jag inga bilder på det, men kycklingarna vi gjorde blev hur söta som helst 😄
Igår var både jag och Victor lediga och vi tog en rejäl sovmorgon innan jag tog en promenad med Lovisa och sedan spenderade vi eftermiddagen hos mamma med påskmat och spel. Idag har jag försökt plugga, då jag har en skrivuppgift som ska in på måndag - sjukt dåligt att behöva sitta sin lediga tid... Men idag är det ju inte lika roligt väder, så det passande ändå bra. Om några timmar ska vi iväg till Victors familj och äta påskmiddag där. Gäller att passa på att träffas, man vet aldrig när det kommer restriktioner om att man inte får umgås utanför hemmet. Det här med Covid-19 börjar bli otroligt jobbigt just nu. MEN, man ska vara glad att man lever och inte är sjuk, eller att någon i närheten är det. 
Nu måste jag försöka skriva lite till, så det blir färdigt någon gång. Ha det fint och glad påsk! 💛



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0