Min jul

 
Min jul i bilder, i princip. 
Vi började dagen som vanligt hos Calles föräldrar, har blivit en liten form av tradition att alltid äta julfrukost med M's hemgjorda risgrynsgröt och god skinka. 
Efter att ha hängt där en stund åkte vi ner till Målilla för att äta en "liten" jullunch, men så mycket gott! Vi bidrog med vildsvinsrevben som Calle hade gjort dagen innan. Det blev paketspel, Kalle Anka och paketöppning innan vi senare mot kvällen åkte hemåt. Mysig jul som spenderades med de bästa ♥
 
Några dagar senare, 27e närmare bestämt åkte mamma och jag till Oskarshamn för att titta på min julklapp - Änglarnas tid med Magnus Carlsson. Och det var fantastiskt, hela jag bubblar när jag pratar om det. Han hänger fortfarande med! Och förutom hans fina röst, så är han ju inte så dum att titta på heller ;) Vi åkte hem lyckliga och tillfreds efter en fin konsert. Tack! 
 
Sedan har det såklart spenderats en juldag med släkten som vanligt. Går inte att vara utan paketleken på juldagen. Vi fick med oss en limpistol hem, så bra! Annars tog vi också en tur till Kalmar för att köpa skidor och samtidigt hälsa på pappa och all tid där emellan har jag pluggat pluggat och pluggat. Varenda liten minut har räknats så jag slipper stressa på slutet - vilket faktiskt har hjälpt. 
Annars en väldigt fin och lugn jul. Tacksam♥ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0