Låt ditt hjärta slå volter

Förståååår inte varför mina bilder blir avkapade, så tråkigt... 
Men i alla fall är det lite bilder från helgen i Limhamn, där vi var och hälsade på Calles syster :-) En väldigt fin helg som avslutades med Emporia och fotbollsmatch, sedan lämnade jag kvar Calle där som skulle jobba och åkte hem. Så nu har jag klarat av nästan en hel vecka själv ;-) Har faktiskt gått förvånansvärt bra! Haha. 
Dock är det torsdag idag och imorgon (äntligen) är det fredag igen och Calle kommer hem, wiho! 
Och kan man annat än älska vädret?! Don't think so. Har tagit cykeln till jobbet i två dagar nu, superskönt att åka till jobbet i nedförsbacke, inte liiiika kul att cykla hem, i långa branta uppförsbackar.. -.- 
Nu ska jag fixa lite här och önskar er alla en härlig torsdag! Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0