välkomnar 2015

 
Nyårsbild 
Blev ett bra slut på 2014. Mys med fin pojkvän och rolig kväll med fina vänner. Jag körde och vi åkte hem till Målilla 03.20 och hämtade mamma hos haags på vägen hem. 
I torsdags innan  vi åkte hem från Målilla, beställde vi resa till Kap Verde. Bara Carl-Johan och jag♥ Vi åker i Mars och jag längtar sååå mycket! Men innan dess ska jag fylla 20, alltså nu på söndag. GAAAALET!! Börjar jag bli så gammal? ;-) Nejdå, men det ska bli roligt. Vi firar nere i Målilla med nära & kära. 
 
Annars är jag ledig idag, då det är röd dag. Rätt skönt, innan jag börjar jobba mån-fre nu igen. Men det kommer hända lite nytt, så jag får vara med och bestämma en del, ska bli kul! :-) 
Hur har ni haft det under jul och nyår då? Jag måste säga att jag har haft det väldigt bra. Jag har umgåtts med så mycket fina människor och jag är så glad att jag har så många underbara personer i min närhet. 
Yes, jag är ändå väldigt glad över mitt liv. Ser fram emot ett riktigt bra 2015 med utlandsresa, jobb och mycket roligt. Vi hörs snart igen. Puss
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0