monday morning

Jaha... Och så är det måndag igen och jag har gått upp förskräckligt tidigt (enligt mig själv, jag som aldrig går upp tidigare än sju nu för tiden) gick upp vid sex för att skjutsa ut Calle till jobbet,så att jag kunde ha bilen idag eftersom jag är "ledig", eller jag jobbar hemifrån med jourtelefon, typ. Butiken ska renoveras den här veckan, så sitter just nu och väntar på någon byggare som ska komma och mäta. Sedan blir det lite jobb i butiken, bakom kulisserna så att säga ;-) Helt okej det med! 
Helgen har varit lugn och skön och igår tog vi en tur ut till landet och grillade korv över eld. Mysigt! CJ och Robin jagade, så jag satt framför elden med en tidning, helt okej söndag! 
 
I veckan har jag bara jourtelefon så förhoppningsvis kan jag försöka hinna med lite hemma. Nu ska vi se om han är och knackar på dörren, hope so! Ha en fin måndag vänner :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0