you will always be, my endless love

Älskar bilden. Min fina Carl-Johan♥
 
Tisdag idag och jag har inga lektioner imorgon, så ska passa på att ta en lång sovmorgon! Har hunnit med mycket idag och så var det matråd som var så himla roligt och intressant. Är så glad att jag har fått chansen att få vara med i både elevrådsstyrelse och matråd, då man har sådan stor chans att kunna påverka sin egen och alla andras skolgång. Även om vi inte kommer få vara med om det vi pratade om idag, känns det så bra att kunna göra andras skolgång till det bättre... Det är det som gör att jag vill hålla på med det! 
 
Imorgon är det onsdag och jag ska plugga men förövrigt ta det lugnt. Är fortfarande så himla trött av att äta medicin. Nog om det, nu ska jag ta mig till sängen och mysa ner mig. Natti natti :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0