sommar sommar sommar

Hej på er! 
Redan söndag igen... Helgerna går för fort! Jag har bara en vecka kvar att jobba och det ska bli sååååå skönt! 
I helgen har jag varit på torgfest i Kisa, varit på Lövö och nu ikväll har jag blivit bjuden på mat av Evelina, har inte ätit så gott på länge! Behöver knappt äta frukost imorgon ;) Bild på maten kommer här:
Hemgjorda pommes, rödbetschips, grillade revben, coleslaw, grillad majs och sour creme & onion sås + ett glas jordgubbscider till det. SÅ GOTT och så grym hon är på att laga mat! :) 
Jag sa hejdå till Calle förrut och nu ses vi inte förrän på fredag. Skönt att jag jobbar, så jag inte hinner tänka på att jag saknar honom. 
Nu ska jag gå och ta en kall dusch tror jag, innan jag svettas bort. Natti! :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0