höst

 
Ligger just nu i min säng och är sjuk. Ser ut genom fönstret och ser hur de gula löven ramlar från träden och flyger runt i luften. Vet inte vad jag tycker om det.. Gillar sommaren så mycket men hösten är också mysig, speciellt när jag vet att jag kan mysa till det lite extra med fina pojkvännen ;-). 
Har varit ute på C-J's familjs ställe på landet hela helgen. Skulle ha åkt till Elin på 18-årsfest i lördags men vaknade med feber och mensvärk. Spenderade kvällen med Calles familj och släktingar istället, åkte båt, åt kräftor och skrattade! Gick och la mig tidigt och sov läääänge. Igår åkte vi bort och gav Nellie hennes presenter, stora tjejen har fyllt åtta år!! 
Vaknade idag med tungt huvud, täppt näsa och halsont.. Tog en sjukdag hemma och hoppas innerligt att jag kan gå imorgon, måste gå imorgon.. Studentmössutprovning och jag har ingen aning om informationen osv. BLÄ
Nu ska jag väl göra lite nytta och läsa.. 130 sidor till på onsdag, woohoo. Hoppas ni har en bra dag :-) Puss
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0