a little angel came down, to light up my life.

finaste. Saknar honom så.
Godkväll på er! 
Onsdag och veckan vänder. Det är en vecka kvar till skolstart (sista året!!!!) det är en dag till jag får träffa Julia, det är två dagar till jag får träffa Calle, det är tre dagar till kräftskiva. Ja ni ser, så mycket som händer nu! :) 
Jobbade idag i några timmar, kändes skönt att göra lite nytta. Hoppas jag får jobba snart igen. Skulle ha jobbat på lördag men Calle tvingar med mig på rally. Tja, det är väl rätt kul det med :)) 
Imorgon ska vi med Svante till sjukhuset. Han mår inte bra min sötnos :(, gör ont i hjärtat att se honom så! Tänkte baka imorgon också.. Vet precis vad jag ska göra! Så kuuuul. Ska lägga mig i badet nu och ta det lugnt ett tag, behöver nog det.. Ha en fortsatt trevlig kväll! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0