hard work work

Hej på er! 
Det är söndagkväll och jag känner att jag inte riktigt har fått leva den här helgen.. Har jobbat både lördag och söndag, vilket gör att jag inte har hunnit med något annat än just jobb. Idag satt jag från 8-11 och inte gjorde någonting, då jag inte hade någon nyckel och det inte fanns någon på jobbet, så därför har jag nu en egen nyckel! Haha så otroligt skönt :) 
Snart blir det "fars-dag" middag utan någon far i huset, bara mamma & jag. Ska lägga mig tidigt ikväll, då jag kommer hem sent imorgon. 
Hoppas ni har haft en bra helg i alla fall, kollade runt på twitter och alla verkade ha fest. Jaja, that's life, jag får en fin lön in på kontot sedan så :D
Nu ska jag äta. Vi hörs! Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0