new in!

here you go!
Två bilder från mina senaste inköp. Nagellack som tydligen ska ge "a second nail", har inte haft det så länge men än så länge verkar det fungera. Nageln blir starkare och man behöver inte ha något mer nagellack över!
Ingen aning om vad det kostade runt 60-70kr på Maxi.
Plus min fina & älskade rosa PeakPerformance mössa. Hade på mig den idag och jag trivs riktigt bra, den gör att jag känner mig lite extra fin - woho! Dock svårt att använda den när jag har toffs, vilket är rätt ofta, men jaja :) Kostade runt 400 på zoovillage. Enda nackdelen var att leveranstiden var ungefär en vecka!!
Jessica Hill [foto]
2012-01-19 @ 18:32:58
URL: http://jessicahill.blogg.se/

Sv; Jag läser matte D just nu, har sista provet nästa vecka, sen ska jag läsa matte E också. Kommer nog inte ha någon nytta av det som sagt, men kan ändå vara bra att kunna det. Det ser ju bra ut på papperen i alla fall ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0