framtidsfunderingar

vinterklädda Målilla. Gillar't!
Torsdagkväll och jag gör inte så mycket faktiskt, funderar på framtiden och allt som har med det att göra.. Var på Linnéuniversitetet i Växjö i torsdags och blev rätt förtjust i skolan. Blev också förtjust i en hel del utbildningar. Finns i Kalmar också, men gillade Växjö.. Plus att jag kan dansa rätt mycket då ocjså.. Ehe 
I alla fall, idag har vi sagt hejdå till spanjorerna då de åker hem imorgon efter att ha varit i vår klass i tre månader. Kommer bli tomt och tråkigt med bara tre tjejer istället för fem. Men i alla fall, vi fikade idag och jag tror nästan vi alla rullade ut, både jag & Emelie hade bakat plus att spanjorerna också hade bakat! 
Var sorgligt i alla fall men hade tänkt att hälsa på dem senare när jag får körkort :D 
Nu ska jag kolla vidare lite, plugga kanske har ju en framtid att tänka på! Gaaah
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0