ibland saknar jag dig.

Sitter och tänker tillbaka på vad som har hänt de senaste åren. Hur man har mognat och blivit någon annan. Hur man fortfarande kan sakna någon, efter så lång tid. Hur konstigt är det, egentligen? Seriöst, det borde gå bort snart!
I alla fall så sitter jag och försöker lära mig en massa grunämnen och deras atomnummer. Åh, jag ORKAR.INTE! Är trött också, sjukligt trött. Men inatt sover jag hemma, vilket känns skönt :) Skolfoto var det idag också, ser ut som ett päron med platt hår, på det enskilda. Gruppbilden håller jag verkligen tummarna för att jag ser bra ut!! Jappjapp, nu ska jag försöka plugga lite till, tänkte bara vara en duktig flicka och uppdatera :D Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0