håll mig hårt, en sista gång.

ph/Lövö
Börjar sakna sommaren lite och allt vad den innehöll. Saknar mest Turkiet tror jag & värmen. Vi är några dagar in i september och redan börjar löven ändra färg, dagarna blir mer regnrika och humöret börjar sakta tappa glädje. Just nu behöver jag något som får mig upp på topp igen, så som solen ger energi på sommaren! Men annars är det bra med mig, har en hel del att tänka på och jag vet inte riktigt vad som är rätt och fel egentligen. Lite sådana här tankar har jag den här natten, varför är kärlek så jobbigt?!
Imorgon (idag) ska jag plugga lite, för att inte ha så mycket på måndag. Håller tummarna för att jag får åka och bugga också, vill rensa tankarna och bara släppa loss..
Men nu ska jag börja stänga ner och försöka sova. Har en tröja som luktar en aniiiiiiiing gott bredvid mig också, typ lite besatt :$ I alla fall. nattnatti! ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0