fredag.

Fredag igen - Tova gillar!
Ska bege mig mot bussen om cirka 10 min. Alltså får jag skynda mig med det här inlägget. Idag är det fysik, självstudier på matten och avslutar med samhäll. Sedan hem och på en annan buss som tar mig till Oskarshamn, dans som gäller ikväll - SAAAAAANNEEEEEEX!!  Underbart att få dansa av sig lite negativa tankar.
Nu ska jag dock klä på mig lite. Mössa, halsduk & vantar kanske? Känns kallt idag.
I alla fall, ni får ha en bra dag, fina vänner :D Puss
elly
2011-11-18 @ 17:47:02
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Sv: Den ska du verkligen se Tova. Om jag känner dig rätt så kommer du också älska den, även Carina kommer uppskatta den. Så ja, den är jättebra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0