som förut.


detta är vad jag ska spendera min kväll med. love

Drar snart på mig gå/spring skorna och går till bussen upp till Hultsfred där Ebba väntar och sedan beger vi oss mot Oskarshamn. Imorgon är det torsdag, engelska, möte om Avslutningen och sedan NO. Neppnepp, allt för mig! Ska ta in tvätten och bädda sängen innan jag går. Puss
已知 Mohammedi Al-debis™
2011-03-23 @ 20:23:23
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Nu är tävlingen avslutad ( dagens blogg )

förlåt för att jag avslutade tävlingen för sent!



Kolla om du vann eller inte!

Om du inte vann så finns det en ny chans idag kl. 21.00.



Skulle bli superglad om du var med igen och tävlade!

Om du vill få större chans och vinna så gilla inlägget om tävligen (

för större chans och vinna ) - dagens blogg: kl 21.00




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0