bortom mörkret finns en evighet



1.bild på mig & Alexander. 2. söta Tea & Oscar men också inom vår lilla bugg grupp också kallad masken eller maskmannen ;), cool snubbe.

JAG VILL INTE SIMMA/BADA IMORGOOOOON! Förresten är det fredag imorgon, gillas starkt :). Men istället för att göra som alla andra o gå på metro, åker jag & några vänner på Blanda & Ge, ska bli roligt att se vår gamla mattelärare... Herregud! Imorgon tänker jag gå upp tidigare för att ha tid att se reprisen på Big Brother, dåligt att missa det idag men ja.. Jag får tydligen inte paxa tvn vid tio längre.. Haha. Nej nu ska jag göra mig redo för sängen, måste ju orka med att simma imorgon, åh jag vill inte :(. Iallafall, godnatt!
ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]
2011-03-12 @ 10:29:05
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

sv; denna gången var jag inte så seg! :d haha

säg inte så, blev ju livrädd! :D haha Med mig är det fina fisken! Lever i alla fall :) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0