låt minnena föra oss tillsammans igen.

Sådär, nu har den här tjejen sommarlov. Sista dagen av grundskolan sedan kommer nya äventyr! Skolavslutningen gick ju hm.. bra? Måste säga att kören gick ju förträffligt bra - not! Herregud.. Mitt tal gick i alla fall jättefint och jag är nöjd. Fick så mycket beröm för det, så antar att det var rätt bra... tss! Kommer sakna så sjukt många människor men dom som betyder mest kommer jag hålla kontakten med såklart. 
Ikväll är det fest med fint folk, guuuuuuuuuuuuuutt! Sedan imorgon ska jag träffa Rickard, äntligen :) 
Nej hörrni hoppas ni får en bra kväll. Shaaake it. puss!
Caroline
2011-06-18 @ 21:27:10

Ditt tal var jätte fint! :)

men kören tycker jag också gick bra, bättre än någon övning vi haft iallafall.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0