ett minne för livet

jag & mikaela på en toalett i London - vackert! 
Sitter just nu hemma och längtar redan tillbaka lite. Har haft fyra helt otroligt underbara dagar i Storbritannien, ett minne för livet.
Kom hem för några timmar sedan, kl.01.00 ungefär. Vaknade lite för tidigt idag, blev visst inte alls så många sovtimmar som jag drömde om på vägen hem ;), tss.
Tog en dusch förut och tvättade bort alla Englands baciller, haha! Bilder kommer komma upp lite hur som helst, bara för att dryga ut både inläggen och bilderna hihi. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, städa lite och lägga upp bilder på mina inköp hade jag tänkt - EN ANING NÖJD! Köpte också lite "presenter" och jag gillar inte att hålla sådana hemligheter, gaaaaaaah! MEN jag tänker vara tyst som en mus. (haha, börjar tänka på Felicia och hennes Mousetrap -.-) Vad hade vi gjort utan Felicia...
Nu ska jag i alla fall packa upp väskan och göra lite nytta. Hoppas ni har haft det bra. Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0