"o därför vill jag sjunga att sommaren är min"

Bjuder på en bild från Turkiet. Stranden där vi spenderade alla dagarna :)
Förlåt för att bloggen är lite tråkig just nu, men det enda jag gör är jobbar & sover ungefär. Men nu är det bara två dagar kvar!!!!!!!! Var och plockade blåbär med dom små barnen idag, tur att man inte blev blå om fingrarna. Hm, det har gått bort nu i alla fall ^^, tss. Har också bakat äppelpaj idag, vilket barnen älskade! Och imorgon är det sista dagen på flera veckor som jag ställer klockan på tjugo i sju. UNDERBART. 
Ska visst iväg på cykelbingo nu tror jag, haha. Ojojoj vad länge sedan det var jag gjorde det, myspys. Vi hörs. puss!
Mickan
2011-07-13 @ 18:52:36
URL: http://flickanmedenblogg.blogg.se/

Äntligen lite bilder från Turkiet! *:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0