a guy like that.

Hej, ursäkta för dålig uppdatering, verkligen!
Hinner dock inte skriva något intressant & långt inlägg nu heller egentligen.
Bra dag har det varit, första (och sista) dagen i skolan denna vecka. SKÖNT! Åker på buggkurs ikväll, ska bli så sjukt roligt att komma igång igen, längtar. Sedan åker jag till Kalmar och sover där, sedan spenderas hela morgondagen där med klassen - konstmuseum,shopping & bio. Stannar sedan i Kalmar till lördag, fin helg. Nej om jag skulle ta och packa lite?
Mjoooooo, skulle underlätta lite sen! Ha en fin kväll :).
Hör av mig så snart som möjligt igen, puss.

kör en liten bild i repris från nyår 09-10. HAHA.

NU TAR JAG HELG GOTT FOLK!

t h a i p i n n e n ♥
2011-02-02 @ 19:24:45
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

sv; hihi ja det kommer bilder snart, ska bara fixa dom lite och så !:D skönt att du mår bra iaf :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0