just... remember me

bilder från idag, då jag har haft sjukt tråkigt. Somnade visst vid halv sju imorse också, visserligen hade 90210 lite att göra med det också, fast ändå.. Tankar om annat gör det ännu svårare. Sov i alla fall fyra timmar och konstigt nog är jag inte så trött. Känner inte för någonting just nu.
Imorgon ska jag i alla fall umgås med Sofia, vilket ska bli väldigt roligt :). I need it! Sedan på torsdag åker jag till Kalmar över natten och umgås med fina vänner på Rix Fm, wonderfull! Nu ska jag ta och göra lite annat, puss.
CASY LINDELL
2011-08-08 @ 18:16:06
URL: http://casylindell.blogg.se/

svar: tack :)

jadå ganska kul, haha nej tycker itne det ska bli så jätte spännande igentligen, men lite kanske :D

jaha okej, vilken linje? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0