jag bygger upp det bit för bit igen.

finns det någon finare? mysigast!
Har haft en sjukt rolig dag med Sofia, Gabbe & Adrian. Med en massa skratt, Lilla Jönsonligan på styva linan så har min dag gott fort. Men jag klagar inte, det är bara bra om dagarna går fort, då vet man att man har haft roligt :) 
Imorgon blir det att fota lite, om vädret tillåter, efter det ska vi bowla samma gäng som idag + Philip. Och på torsdag åker jag till Kalmar och är där till lördag och på lördag kommer det jag längtat efter sedan speedwaysäsongen började, nämligen gpt, på hemmaplan :D! GAAAAAALET. Taggad till allt som händer i veckan, woho.
Kent hjälper mig igenom kvällen just nu, göfint. Ska lyssna vidare nu i min ensamhet och vänta tills ögonen är typ för trötta, tss! Godnatt ♥
mickan
2011-08-10 @ 15:51:11
URL: http://flickanmedenblogg.blogg.se/

sluta, den bilden på dig är jättefin! Och den blir ännu finare för jag är mästerfotografen ehe (a)

du betyder massa för mig med! <3

CASY LINDELL ☆
2011-08-10 @ 20:54:42
URL: http://casylindell.blogg.se/

svar: haha det kan ju inte jag svara på väl? ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0