utomlandstankar....

bild från Kreta 09. Liiiiite man längtar tillbaka. Men bara att blicka framåt emot Turkiet - ska bli gööööööööööött.
tumme ner på dagen. Dock en liten tumme upp för pratet med Amanda. Fint! Tog en promenad till kusinerna och satt där och pratade en lång stund, sedan åkte jag med upp till typ, ja vad blir det nu........ - "halvkusin" eller något, haha. Kom hem för en stund sedan och snart blir det duschen och sängen för min del, är en aning trött! Imorgon är det tyvärr musik - vill egentligen inte gå upp ur sängen på tisdagsmorgnar, men aja.. Inte långt kvar, längtar så sjukt mycket till gymnasiet :'D!
Nej hörrni, ska göra mig redo för duschen nu och sedan lägga mig och läsa lite. puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0