hade inte varit fel..

HADE INTE VARIT FEL ATT ÅKA TILL VÄXJÖ IKVÄLL!

Tänkte bara att jag skulle få det sagt, typ :p.
Anton skickade ett sms för en stund sen, och tyckte att vi skulle gå på bio. Hur söt får man vara?!
Dock lite tråkigt att bo så långt ifrån.. Men när jag har tid att komma dit, så ska vi gå. Det är bestämt! hihi.

Idag har varit en långsam dag, måste det alltid vara så på söndagar?! Att man alltid ska vara så seg :p..

För en stund såg jag & mamma på Flickan som lekte elden. Såååå bra den är!
Och nu hade jag tänkt städa lite på rummet, så det är fint till den här veckan.. Vi syns när vi syns! puss.

Anonym
2010-09-23 @ 17:48:06

hur många besökare har du egentligen ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0