det klarnade upp.

Kan bara säga en sak om kvällen - HAR MÅTT BÄTTRE!
Dock var det bara i början av kvällen och sen emot tolv började det klarna upp mer och mer.
Tror kanske en del blev lite chockade över hur jag var, eftersom jag inte brukar vara sån x). Men någon gång ska väl vara den första ;). Hoppas att ni inte tycker illa om mig för det.

Kvällen spenderades faktiskt mest med Rickard, en puss till honom lite såhär över internet. Också ett tack till Jennifer & Malin som jag också var med länge.
PLUS, ETT STOOOOOORT TACK TILL LISA. Min fina vän, vad hade jag gjort utan dig.

NU ska jag plocka ur min säng som är full av kläder, sen ska jag krypa ner och sova.
Tänkte titta igenom lite bilder som Lisa & jag tog i början av kvällen, kanske dyker upp några av dom imorgon.
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0