if you change your mind, i'm the first in line.



Godkväll gott folk!
Sitter här hemma och sjunger för mig själv.. Haha!
Har börjat mitt nya liv idag, sprang förut. Kändes riktigt j*vla skönt om jag får säga det själv. Sötsuget ska bort nu, no more candy.
Imorgon är det dags för skola, börjar med matte om jag minns rätt. Sedan bild & spanska. Bra dag :).
Borde egentligen plugga till so-"läxförhöret" men har läst några sidor så får se om jag orkar lite till sen.

Men hallå, har ni tänkt på en sak?! Klockan är sju och det är koooooolsvart ute! Höstmys eller bara jobbigt mörkt? Vad tycker ni ;p?

Lägger in en dagens låt också, eller dagens låtar. Vad länge sen nu! Puss.
Dagens låt 1. Dagens låt 2. Dagens låt 3.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0