don't try to lose, what we have found.

dagens låt. Så jäääävla go är den! Riktigt glad blir man.


Ska ha nya glasögon snart, förhoppningsvis.. Kanske några i stil med dom här ;)?
Okej, nu är ju detta herrglasögon som jag har på mig på bilderna, men ändå! Eller i alla fall kanske jag ska ha svarta markerande bågar :p? Hm.. Tål att tänkas på flera gånger om.


Men hej på er, alla ni som hittat hit. Det är förskräckligt vad många människor jag har fått reda på som läser min blogg, kul!
Skola idag, gick kanon. Matten & bilden sen spanskan. Snart sitter vi på planet till Spaninen, en aaaning kul :D.
Efter det ---> hem och sen till ICA för att hämta min jacka. Är dock inte så förtjust i den, är inte riiiktigt min stil men ska låta mamma kolla på den också. Hon brukar veta vad jag vill ha, höhö.
Imorgon är det en pytteliten sovmorgon. Åker till skolan kvart över åtta istället för tio i åtta. Så en sovmorgon på en halvtimme sådär, guuuuuuuuutt!
Sitter just nu och funderar på om jag ska göra något med mitt hår, varför inte locka eller något annat kul? Haha!
Måste hämta vet också, börjar bli lite kallt här i huset. Brr!
Plus att jag måste plocka in disken innan mamma kommer hem PLUS att jag måste glutta O.C hela kvällen, beroende framkallande det där!
Nej, som ni ser har jag egentligen ingen tid att sitta här och skriva. Vi hörs! puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0