nothing compares to you

gillar du någon person just nu? - vet inte. kanske..
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? -
Med de söta små dagisbarnen :)
Hur lång är du? - ja, vad kan det vara... 1,57 kanske?
Vilken är den senaste filmen du sett? - Monster till svärmor

Vem ringde du senast? - Wow! Typ Mamma

Vem ringde dig senast? Emil tror jag

hur löd ditt senaste sms och till vem? - orkar inte hämta mobilen i soffan.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? - beror lite på vad samtalet handlar om :).

Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda

När såg du senast din mamma? - För bara någon halvtimme sen!
Vilken ögonfärg har du? - bruna
När vaknade du idag? - kvar över sju
Vilken är din favoritjulsång? - jag vet inte riktigt. Gillar alla jullåtar :).

Vilken är din favorit plats? - Har ju fastnat för Sörvik, dåva..

Vilken plats föredrar du minst? - Minst? Typ, i ladugård ;)? Haha

Var tror du att du befinner dig om tio år? - Om tio år precis vid den här tiden, kanske jag är på semester i kylan :p? Hehe

Vad skrämde dig om natten som barn? - Grisar...

Vem fick dig verkligen att skratta senast? - Film på tvn!
Hur stor är din säng? - ynka 90cm...

Har du stationär eller bärbar dator? stationär

Sover du med eller utan kläder på dig? - med kläder

Hur många kuddar har du i sängen? - 3

Hur många landskap har du bott i? - One

Vilka städer har du bott i? - Målilla

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror lite på vilken årstid, haha

Vilken är din favoritglass? - polkagris & blåbär!

Vilken är din favoritefterrätt? - Tacos är rätt oslagbart :p.

Tycker du om kinamat? - Klart!

Tycker du om kaffe? - Ohnej

Vad dricker du till frukost? - Juice eller oboy eller något annat
sover du på någon särskild sida? - Beror nog lite på :p. höhö
Kan du spela poker? - Nej
Tycker du om att Mysa/Kela? - Jadå :).

Är du beroendemänniska? - Nja, jag vet inte.. Har blivit det mindre och mindre på senaste tiden.

Känner du någon med samma födelsedag som din? - Yesbox!

Vill du ha barn? - Ja, i vuxen ålder :).

Kan du några andra språk än svenska? - Spanska & engelska, typ :p.

Har du någonsin åkt ambulans? - Jaopp
Föredrar du havet eller en pool? - Beror på!

Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder och smink.

Äger du dyrbara smycken? - Inget så dyrbart eller jo min guldring..

Vilket är ditt favorit program på tv? - Har rätt många tror jag.. hehe

vem är den roligaste männsikan du känner? - HAHAHA! Svår fråga ju! En hel del faktiskt :).

sover du med gosedjur? - Nepp.

Vad har du för ringsignal? - Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig då

Har du kvar klädesplagg från du var liten - Yepp
Flirtar du mycket? - Nja, jag vet inte ;s. hehe

Kan du byta olja på bilen? - Inget jag har lärt mig precis, så nej!

Har du fått fortkörningsböter någon gång? - nej

Vilken var den senaste boken du läste? - Oj xD. Typ Accrosse the barricades.

Läser du dagstidningen? - Sometimes :).

Prenumererar du på någon veckotidning? - nej

Dansar du i bilen? - Händer väl om det kommer någon dansvänlig låt (a).

Vilken radiostation lyssnade du till senast? - Inte den blekaste aning!

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Min namnteckning på en teckning på dagis :). haha!
När var du i kyrkan senast? - Oj, shit pommes! Det var ett tag sen faktiskt..
Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? - Inger, Ingeborg & Ingela, helt klart! Nu Elias också :).

Hur länge har du campat som längst i ett tält? - Orkar inte räkna (komma ihåg, rättare sagt)
Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? - Emil :p.

Hur gammal är du om fem år? -
Då är jag 20 år, snart 21 ;). höhö
ÅSA
2010-11-23 @ 21:03:15
URL: http://enjaveltill.blogg.se/



20 om 5 år ^^ Så liten du är :) Då e jag 28..ush >.<



Kul o va på ställe man trivs bra på

ÅSA
2010-11-23 @ 21:47:58
URL: http://enjaveltill.blogg.se/





Trevligt att du är med i Tävlingen Tova.

Vinnarna utses imorgon vid lunch :)

Caroline =)
2010-11-24 @ 12:52:33
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Okej, heheh =) Trevligt :) Nä, har jobbat måndag, tisdag och så ska jag jobba idag. Annars blir det lugnt. Går 8-4 torsdag och fredag, så det blir bara till att chilla när man kommer hem :) På lördag har jag och min pojkvän varit tillsammans i 2 och ett halvt år, så det blir mys och den nya harry potter filmen på bio =) Kramar

ÅSA
2010-11-24 @ 13:17:44
URL: http://enjaveltill.blogg.se/





Nu är vinnarna uppe i bloggen :)

Mariam
2010-11-24 @ 14:25:25
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Är det typ svaren på frågestunden? :)

Oliviachronwall
2010-11-24 @ 15:00:51
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/

ny dagens blogg - väljer ut 4 vinnare.va med du kanske vinner! :)

Mariam
2010-11-24 @ 19:06:41
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

sv: Aha okej, men jag förlorade inget för jag läste detta inlägget med, nu vet jag lite mer om dig! xD

ÅSA
2010-11-24 @ 19:34:07
URL: http://enjaveltill.blogg.se/



Ja! Jag vill bli 25. men sen vill jag stanna där o leva för evigt :P






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0