my heart is beating for you.


ph: jag igår.



Godkväll!
Innan jag börjar inlägget måste jag bara säga en sak; Fick på facebook för bara någon minut sen - vad händer dig i veckan? svar: du träffar ditt livs kärlek.
Haha, låter inte fel va ;)?

Plus en sak till: "mitt ex" som man så fint kan kalla det, (du kan läsa om det under alla månader 2009 plus uppbrottet februari 2010-maj/juni 2010, för dom som är intresserade att läsa om hur kär jag var! haha)
i alla fall, vi var tillsammans i mer än ett år, och nu hälsar vi inte ens? Måste erkänna att det känns lite tungt, jag menar man hann göra rätt mycket under ett år och nu kan man inte ta sig tid att hälsa, och jag kan ju inte liksom typ "skrika" efter honom - Hallå Erik!

Så, i alla fall. Tillbaka till det "viktiga".
Kom hem från buggkursen för ett tag sen, skit skoj. Verkligen! Älskar't :D.
Det är uppvisning nästa fredag, får se om jag är med. Vore kul tror jag... He-he.
Det gick bra med min förkylning faktiskt, nöjd! Men som Ida sa, (ledaren) - du har inte pratat Tova. och ärligt så stämmer det nog.

Funderar på duschen nu och sen lite skolarbete så här en onsdag när man är ledig dagen efter. Underbart! Ska ta och njuta av ett glas julmust också, kanske någon pepparkaka. haha! Jag vet, börjar tidigt... Har redan en liten "jul lista" på spotify, de ni :D.

Nej, är nog inte så många som har läst så här långt, så ska avrunda på något sätt...
Kan påminna er om som inte har anmält sig till "helgens blogg", gör det för Guds skull! HÄÄÄÄÄÄÄR.
En enkel liten mening på tre ord. Tar bara några sekunder, höhö.

Nej usch, nu tar jag för lång tid på mig! Vi hörs imorgon. puss!
Paulina & Pernilla
2010-11-03 @ 23:00:21
URL: http://panapeach.blogg.se/

SV: haha, ja! man får väl se det så! :P

Laila
2010-11-03 @ 23:11:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

snygg bild !

Emma Swärd
2010-11-04 @ 12:23:21
URL: http://emmaswards.blogg.se/

fin blogg!



allt bra med dig? :)

elin
2010-11-06 @ 18:20:48
URL: http://elinjohanson.blogg.se/

måste säga att den där bilden var superfin tova:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0