jag antar att det var så här du ville att det skulle bli, när du sa det där.

Godkväll.
Hinner inte med något inlägg ikväll egentligen men försöker göra att ändå!
Bilder från min kusin konfirmation kommer nog kanske imorgon, om jag vill och har tid att lägga upp dom.
Ikväll har mamma haft stickmöte med medelåldriga "tanter" trevligt måste jag säga!
Nu ska jag lägga mig och panikplugga till spanska provet imorgon. Verkligen inte något bra slut på helgen! ;)
Så godnatt på er. Lär somna med spanskaböckerna på magen. Haha! Puss.


Min klädsel för idag var:
Jeans klänning som jag fick av Louise. - Känner du igen den Emmy? ^^
Svarta leggings & en svart t-shirt. Funderar på att ta det till skolan imorgon, trivs väldigt bra i att! :)
Till det hade jag svarta höga skor. Mycket vackert... Not! Men i alla fall, jag trivs i det så. Hoho.
FURNISH.etc inredningsblogg
2010-05-10 @ 09:57:38
URL: http://furnish.blogg.se/

Haha oj, den hade jag nästan glömt bort! Så kul att den används :) Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0