This is my life my friend.

Godkväll.
Här sitter jag med min kantarell soppa och försöker värma mig lite..

Följde med Emmelie till gården idag, men tyvärr var det inte mycket folk och jag var så jäkla trött efter konditionen/styrkan på idrotten så ögonen nästan föll ihop på mig. ;) Så vid halv sex bestämde jag mig för att gå hem, gick med Emmelie en bit.
Sen när jag kom vid infarten till ponny, tänkte jag; "Ne, men vafan. Nu när jag ändå är ute och går, gör det ju inte så mycket om jag tar en extra runda." Så då tog jag in på den vägen, och gick en lite längre bit. Sammanlagt blev promenaden ca 45 minuter lång. Känner mig riktigt duktig idag! Inatt somnar jag nog gott ska jag säga er! :))

Imorgon blir det sjukgymnastik och sen skolan. Hemkunskap sista timmen,tjiho! :D

Nej, nu ska jag lägga mig med min soppa i sängen, och försöka att se på en film.

Vi hörs imorgon sötnosar.
Puss


Jag på bilden, där jag jobbade i somras! :)

Bilden är tagen här ifrån




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0