hör du sången dom spelar på radion, varje ord verkar handla om dig.




Ser ni hur snyggt detta är eller ;)?
Okej, jag kanske har lite annorlunda klädstil, men ja det är jag det!

Lär nog bli att ha på sig det här på Lars Winnerbäck i helgen, kanske inte skorna dock men det andra :).
Diggar det sjukt mycket iallafall.
I helgen ska jag kolla på svarta chinos och en svart kavaj, lär nog bli fett nice. Höhö.

Idag kommer min kusin och hans barn, blir nog spännande. Var länge sen jag såg dom nu, förra sommaren om ens det?! Får se vad dagen mer har att erbjuda.
Imorgon åker jag nog tidigt på morgonen upp till H-fred, för att sedan bege mig mot Nässjö med min fina Gudmor och "gudsyster" med barn, hihi.

Tråkigt inlägg, men hm. Händer inte något roligt just nu, he-he.
Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0