goodnight sweetheart, well it's time to go.

Låten som spelas precis just nu, under detta inlägg hittar du här.
Varje gång jag ser en John Deere traktor, kommer Du in i huvudet och låten spelas om & om igen.

Aja, från en sak till en annan.
Känner mig otroligt duktig idag! Har plockat ca 60L idag, på tre timmar.
Dock är jag trött nu och imorgon är det morgonpass som gäller, så ikväll ställer jag klockan på 05.15....

Har för en stund sedan avnjutit en hemgjord räkmacka, det var inte liiite gott!
Har också en jävligt snygg boxerlinne bränna, mycket snyggt, mycket snyggt ;)!

Nu är låten slut och nu är det sängen som gäller.
Vi hörs kanske imorgon också, innan jag drar till Skirö. Puss!
michaela
2010-07-02 @ 21:05:42
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

haha tack tova! :D vadå så det är bakifrån men inte i bajshålet? svansen måste vara ivägen ändå. gud, låter ju sjukt.. vill bara påpeka att kvinnor har tre hål, inte två ;)

michaela
2010-07-03 @ 12:49:14
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

haha okej! tack så mycket för hjälpen tova. kan jag slippa fundera över det ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0