det var stort, det du gav mig.....

....jag önskar att du kunde se mig nu, men tack ta hand om dig.
Bra låt. Mycket bra låt!

Tjohej!
Rätt så bra dag idag, tycker jag allt. Började med att jobba i sisådär fem timmar, det var riktigt segt idag.
Brukar inte plocka så lite som jag gjorde idag, men ja får hoppas på bättre imorgon!
Hade bara morgonpass idag, vilket betyder att jag har varit ledig sen elva idag, så min dag har gått åt till att sola, nice!

Ikväll blir det att lägga sig tidigt, eftersom jag har varit uppe sen fem idag ;).
Juste, tänkte bara säga också att jag har fått klippa av min låååånga naglar som jag har sparat på riktigt länge! Fy vad jobbgigt det var, så nu är dom korta och tråkiga, blää...

Nej allt jag hade på hjärtat. Vill ni se min nya hissning & dissning? Bläddra ner lite eller bara klicka på den här länken ___ går ju också!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0