When you say nothing at all.

Godkväll.
Blir ett till inlägg den här dagen!
Idag har jag varit sjuk, som jag har skrivit i inlägget nedanför.
Jag har inte gjort mycket alls, ska jag säga er!
Men jag har hjälpt till att skotta lite ute, för fy fasen vad det har snöat :O
Det är nog nästan 1m snö, och det gillas! (a)

Blir nog inte att planera någon Spanien resa ikväll.. Trist!
Utan jag ska plugga so istället så att jag inte gör bort mig totalt imorgon, hihi.
Imorgon är det fredag och det känns sååååå skönt! Äntligen helg :D

Förhoppningsvis ska jag till E imorgon, men vi får se. :)

nej nu ska jag inte ta upp mer av er tid, utan önskar er en fortsatt trevlig kväll!
Puss

Freia - 16 år och mamma
2010-01-28 @ 21:32:21
URL: http://denniondemanaden.blogg.se/

sv: Visst är det:) jag önskade bara att man gjorde det oftare. Fast då skulle det kanske inte bli så mysigt och speciellt. Inte vet jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0