NYÅR 2009, BÄÄÄÄÄÄÄÄST!

Jag måste börja med att nyår 2009 var helt klart bäst av alla nyår jag har varit på! :D

Erik & jag åkte till Erik runt fyra :) Där sattes jag in att vika servetter och duka ;-)
Vid fem & sex kom allt annat folk och det blev mat & efterrätt!

Nu låter jag bilderna tala för sig själva! :)
NI FÅR URSÄKTA RÖDA ÖGON!











"Alla flickor utom jag"





Kvällen fortsatte sedan med att GÅ ner till Virserum från Rödmossa, vilket tog en timme :D
Men riiiiiiiiktiiiiiiiigt kul vare!
Sen kom vi då ner till Virserum, och då var klockan kvart i tolv! Så det var bara att hitta ett bra ställe att börja smälla raketer på.
Och jag måste säga, detta var det BÄSTA nyår jag har varit på! :D:D


Tack så mycket för ett jättebra kväll Petsson! =)


fredrik
2010-01-01 @ 13:53:57
URL: http://fredrikmadestam.blogg.se/

Haha, Jonte ser ut att vara på G? :p

+ att jag tycker Henning ser lite trött ut? ;o




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0