Ibland får man oinbjudna gäster.

Vi har haft oinbjudna gäster här på kvällarna ett bra tag nu.
Och idag fick jag äntligen fram kameran, så jag kunde ta kort på dom!

Så därför slänger jag upp en bild på dom, senare i inlägget.

Idag har jag tro det eller ej, städat haha! och så har Louise & jag varit på bio här i min lilla "hemstad".
Göta Kanal 3 gick nämligen här idag, och jag kan säga att den var ju inte jättedålig, men den var sämre än alla andra Göta Kanal filmer! :)
Sen efter den kom E en stund, och han åkte hem runt halv tio.
Tänk för ca ett år sen, önskade jag mig i födelsedagspresent att vi skulle bli tillsammans. Jag tror t o m att jag bad till Gud, och eftersom vi är här nu ett år senare och jag är tillsammans med världens bästa. Så måste ju Någon ha lyssnat på mig! Tycker ni inte det? hihi

Annars ikväll ska jag försöka gå och lägga mig och ta det lugnt! Och så ska jag gå upp skapligt imorgon också. Så att jag kan gå och lägga mig skapligt tidigt på kvällen sen, hihi!

Nu ska jag försöka avrunda det här inlägget.
Och det gör jag med en bild, Godnatt ♥


Titt så fina dom är! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0