Here and now, is where i wanna be.

hejsan hoppsan.
Är sjuk idag, och det är inte roligt.
Det är långtråkigt och tomt..

Har precis sett på film. "The perfect man" fick det bli.
Funderar på att sätta på Törnfåglarna,eftersom det fördriver tiden lite. Men vi får se!
Sally är ju rätt så bra också, hahaha!

Ikväll ska vi planera våran Spanien resa, med familjen Munter.
Imorgon ska jag umgås med min fina pojkvän.
På lördag ska jag förhoppningsvis umgås med Louise.
På söndag ska jag åka till Älskling och ha lite filmkväll, eftersom hans syster är hemma då.

Hoppas det blir en kanonhelg! :)

Nu ska jag plocka in disken och vara lite snäll mot mamma tills hon kommer hem.

Blir inga bilder idag, känner mig inte så fräsch ;)
Pusshej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0