Du, det fixar sig alltid.'

Tjenare tjenare.
Känner mig sådär ovanligt glad idag! Har på redigt bra musik och sitter och halvdansar på stolen!

Okej.. där kom mamma och förstörde hela min stämning... -.-

Idag var det skola och ja, för min del var det la bra.
Men just nu känner jag att inte orkar med allt småtjafs så! ;-)
Vi fick sluta tidigare, på ett villkor: att vi fick läxa. Men det var inte alls mycket! Det gör jag på ca 5-10 minuter ;) hoho

Ikväll ska vi till familjen Haag och äta & se på Let's Dance. Wiieh! Önskar bara att min Erik kunde vatt med, men det är bättre att han är hemma och vilar sig eftersom han har vatt sjuk! ;*

Ska egentligen städa, men blev sittandes här för en pytteliten stund bara.
Ska snart hoppa iväg och torka bord.....!

Måste pysa..
Vi hörs nog imorgon innan E kommer!
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0