Shit pommes! =/

Tjosan.

Förmiddagen i skolan idag gick jättebra! Men sen kom idrotten......
Ida och jag skulle då åka på en "vagn" och jag ramlade av och slog i bakhuvudet riktigt hårt!
Så mer än halva lektionen gick åt att ligga på golvet och försöka resa mig utan att det dunkade i huvudet och att det slutade snurra i rummet... Fy

Konfirmation efter det, och då kändes det lite bättre. Tårta & glass fick vi också :D
Sen in i kyrkan för att öva inför söndag! :S usch, jag vill inte läsa! :'o
Men i alla fall.

Hem efter det och jag får inte gå och lägga mig, fastän jag är jättetrött!!
Och imorgon är det skridskor heeeeela dan, jippi -.- Nej, men det blir nog kul!

Nu ska jag inte uttråka er mer, utan önskar er en bra kväll! :)
mikaela
2010-02-03 @ 22:28:37
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

menee, tova!? varför tog du inte backen ;)?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0