ett hav av kärlek ger jag dig.

gillar du någon person just nu? - Om jag gör!
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? -
Min säng :D
Hur lång är du? - inte en aning faktiskt, och jag vill inte veta (a'
Vilken är den senaste filmen du sett? - Ps.I love you

Vem ringde du senast? - Erik

Vem ringde dig senast? Pappa

hur löd ditt senaste sms och till vem? - kommer inte ihåg, men det var till Eve! :)

Föredrar du att ringa eller skicka sms? - både och, beror på vad man pratar om ;-)

Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda

När såg du senast din mamma? - för en timme sen typ
Vilken ögonfärg har du? - bruna
När vaknade du idag? - typ, tio i åtta
Vilken är din favoritjulsång? - tomterock :D

Vilken är din favorit plats? - hemma i mitt rum eller i sörvik med erik :)

Vilken plats föredrar du minst? - Finns nog många!

Var tror du att du befinner dig om tio år? - det är sånt man aldrig vet

Vad skrämde dig om natten som barn? - grisar (A)

Vem fick dig verkligen att skratta senast? - min bror igår på akuten!
Hur stor är din säng? - 90..... -.-

Har du stationär eller bärbar dator? stationär

Sover du med eller utan kläder på dig? - t-shirt & trsor

Hur många kuddar har du i sängen? - 2

Hur många landskap har du bott i? - ett

Vilka städer har du bott i? - Målilla ftw!

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? allt! ^^

Vilken är din favoritglass? - polkagris (a) & blåbär!

Vilken är din favoritefterrätt? - jag vet inte ;s

Tycker du om kinamat? - ohja!

Tycker du om kaffe? - nej !

Vad dricker du till frukost? - juice

sover du på någon särskild sida? - vänster

Kan du spela poker? - nej xP
Tycker du om att Mysa/Kela? - oftast !

Är du beroendemänniska? - typ! ;p

Känner du någon med samma födelsedag som din? - ohja! broooooor ^^

Vill du ha barn? - ja! fast inte nu! ^^

Kan du några andra språk än svenska? - spanska,engelska ;p

Har du någonsin åkt ambulans? - ja
Föredrar du havet eller en pool? - både och! :)

Vad spenderar du helst pengar på? - kläder & smink typ

Äger du dyrbara smycken? - ja, mitt halsband från E är dyrbart för mig <3

Vilket är ditt favorit program på tv? - jag vet inte ;s haha!

vem är den roligaste männsikan du känner? - oj, det finns måååånga! haagan t.ex (h)

sover du med gosedjur? - nejnejnejnej!

Vad har du för ringsignal? - forever-chris brown

Har du kvar klädesplagg från du var liten - ja

Flirtar du mycket? - njae

Kan du byta olja på bilen? - nej xO tror inte det i alla fall!

Har du fått fortkörningsböter någon gång? - nej

Vilken var den senaste boken du läste? - oj, det vet jag inte ;s

Läser du dagstidningen? - kan hända ibland, ja

Prenumererar du på någon veckotidning? - nej

Dansar du i bilen? - beror på om det är någon bra låt ;D

Vilken radiostation lyssnade du till senast? - det vet jag inte ^^

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - oj, typ min namnteckning ;)
När var du i kyrkan senast? - i osndags med konfirmationen
Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? - Inger & Ingela & Ingeborg. Fast jag gillar alla lärare! :)

Hur länge har du campat som längst i ett tält? - oj, inte en aning!
Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? - mamma var det nog.. ;*

Hur gammal är du om fem år? -
20 år ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0