we could make it last forever.

Hey!
Känns väldigt bra idag, från vad det Har gjort. Underbart! Har dock inget att göra idag, så hm.. Funderar på att baka lite, så mamma blir glad.

Plus att jag har kommit på en sak..- Egentligen borde man ju vänja sig att sova innan skolan börjar, men neeedå, för mig går det absolut inte! Ställde klockan idag, men trofan att jag snoozar och sen går upp kl. elva i alla fall?! Blir riktigt irriterad på mig själv faktiskt. Men ska springa ikväll, vilket gör att jag är trött på kvällen, sen ska jag gå upp ca åtta imorgon, för att vara trött! Vi börjar skolan om exakt en vecka, EN vecka?! Då börjar vi nian, med nationella och allt, ny skola, nytt arbetssätt. Måste erkänna att jag inte är så nervös faktiskt :). Och då är det bara ett år kvar, sen får man släppa allt och börja gymnasiet, ska bli så otroligt skönt att komma bort från alla. Tänker inte gå där någon annan går, en sak som är säker. I'm done here ;). Hm, nej hörrni ska nog ta fram lite mjöl och sånt och baka något roligt. Bröd kanske :)? Aja, det blir som det blir! Puss.

Juste, två låtar får ni här & här. Lite töntiga, men lyssnar på dom nu, lite chill faktiskt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0