two beds and ha coffee machine.


Okej, angående bilderna. Jag valde bilder som jag vill ha, men det kom ändå några andra?! Kan någon förklara det ;s?

Men i alla fall. En skapligt bra dag tycker jag. Kom hem runt elva tiden, plockade lite med mina korgar som jag köpte på IKEA. Det blev en aning fint faktiskt, redigt nöjd om jag får säga det på min småländska ;).

Har varit ute på en springtur ikväll, det var skönt. Och vet ni?! Hann alldeles precis innanför dörren, då började det spöregna och åska (igen) sicken tur man kan ha ibland!
Har också kört lite på mitt Wii fit, haha.

Snart blir det sängen för min del, har varit sena nätter och tidiga mornar vilket inte är så bra.
Vi hörs snart igen, puss!

En fin låt, som har spelats den tiden då jag har skrivit inlägget, hittar du här. Underbar låt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0