plötsligt fick jag den där känslan igen.

känslan av saknad. Saknaden av förra sommaren.

I can still recall our last summer
I still see it all
Walks along the Seine, laughing in the rain
Our last summer
Memories that remain


Trots tankar om att förra sommaren (egentligen) var bättre, så tycker jag att sommaren har lyckats rätt så bra i år också. Har träffat myyyycket mycket nya människor den här sommaren, en del som jag håller närmre och en del kanske inte alls lika mycket. En del vänner har man också förlorat, eller blivit mindre "vi". Sorgligt, men antar att det är vännens val, inte mitt längre. Jag har slutat kämpa..! Otroligt fina minnen har man fått, verkligen fina minnen. Med tanke på omständigheterna så har detta varit en lycklig sommar. Lite kärlek här, lite flört där ;). Som Angelica sa; Du får kalla "honom" för ett sommarragg och jovisst, det är ju sant. typ. Även om det var "han" som raggade upp mig! hah.  Det har varit ett förjäkla bra väder också, det går ju verkligen inte att klaga på. Nu när jag tänker efter, känner jag mig lite dum när jag skriver ett inlägg nu. Sommaren är ju inte slut än ju! Fast ändå, så känns det lite så när skolan börjar. Då är det hösttermin och julen närmar sig. Kul!

Usch ja, det känns verkligen som höst ute nu. Det är kallt och blåsigt! Vill inte ens gå ut längre.
Sitter här inne och kurar ihop mig i fleecetröja och stora tofflor.. Mys.
Har också bakat förut, vaniljhjärtan men dom blev misslyckade. Eller kanske inte misslyckade men svåra att göra! Okej, ja dom gick att äta och dom var goda så kanske inte ska klaga, huhu. Nej hörrni, nu får jag nog ta och värma mig lite o'boy eller något varmt i alla fall! Som Björn Gustavsson säger; "Vart är min pläd någonstans, jag fryser ju knäna av mig". Och just nu håller jag lite med honom!
Hm, men iallafall. puss.
Ps, nedanför här, bjuder jag på några sommarbilder från iår. Tog dom igår :).





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0