kiss me.

Tjollahoppsan!
Dagen har gått åt till att sola, inte dåligt med 29,2 grader varmt... Trivs som fisken i vattnet, handen i handsken, hästen i hagen och vad man nu mer kan säga.

Min solbränna har bättrats på och nu sitter jag här, ny duschad och förväntans full på att mamma ska komma hem, jag har saknat henne.

Bilder från igår, när Lisa var här kommer så snart som möjligt! Har bara inte orkat lägga in bilder från kameran än, gör det när jag får tid och har lust, ikväll kanske.

Imorgon är det Skirö som gäller, BIG TIME! Casanovas & The playtones, det lär bli helt kanon med tanke på hur bra dom är ;).

Nej nu ska jag städa och plocka iordning lite tills mamma och dom kommer hem, även om det inte är stökigt eftersom jag har hållt ordning på att, men ska ändå plocka iordning lite. Finns säkert något jag kan städa så Alice & Ida blir lite glada på mig :). Hoho!
Ha en fortsatt trevlig dag, bloggläsare :).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0